در مورد سطح و شرایط و هزینه ها در کشور نیوزیلند بیشتر بدانید

در مورد سطح و شرایط و هزینه ها در کشور نیوزیلند بیشتر بدانید

هزينه و سطح زندگی :

نيوزيلند استاندارد زندگی بالايی دارد و در بررسی كه اخيرا انجام شده، از اين نظر در مقام دهم جهان و بالاتر از استراليا قرار دارد. هزينه زندگی مناسب و غذا، كالا ها و خدمات ضروری نسبتا ارزان هستند. كالاهای وارداتی مثل وسايل نقليه موتوری و اجناس الكتريكی گران هستند ، اگر چه درسالهای اخير قيمت های به معنای واقعی كلمه كاهش يافته اند.

قيمت مسكن :

ميانگين قيمت برای خانه ويلايی سه خوابه از 80000دلار نيوزيلند در اتاگو تا 300000 دلار نيوز يلند در اوكلند ( گران ترين شهر ) متفاوت است و ميانگين آن حدود 2600000 دلار نيوزيلند است. آپارتمان ها اغلب گران تر از خانه های ويلايی و خانه های نيم مستقل اند چرا كه همه در بخش های مركزی شهر واقع شده اند، در حاليكه اكثر خانه ها در حومه شهرها قرار دارند (زندگی در مركز شهر در سال های اخير مد شده است ). قيمت هايی كه در آگهی ها درج می شوند معمولا حدود 10 درصد بالاتر از ارزش واقعی ملك دربازار هستند.

 

 اجاره خانه در نیوزلند:

معمولا درنيوزيلند ملك اجاره ای به آسانی قابل دسترسی است ، اگر چه ممكن است در شهرهای دانشگاهی يافتن آن دشوار باشد. اولكند و ولينگتون گران ترين مناطق برای اجاره هستند و اجاره يك آپارتمان كوچك در حدود 200 دلار نيوزيلند درهفته و برای يك خانه در حدود 300 دلار نيوزيلند در هفته است . خارج از اين دو شهر ، می توانيد انتظار پرداخت مبلغی به ميزان 50 درصد كمتر از مبالغ ذكر شده در بالا را داشته باشيد . مسكن اجاره ای معمولا به صورت غير مبله اجاره داده می شود و دوره اجاره معمولا حداقل 12 ماه است .

منبع:ایلیاد بین الملل

ارسال شده توسط: مدیر سایت

بازدید

1232 مشاهده

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.