زندگی دانشجویی در نیوزیلند

زندگی دانشجویی در نیوزیلند

دنیای جدید فراتر از کلاس درس.

انتخاب ایمن.

با توجه به شاخص صلح جهانی، نیوزیلند رتبه سوم صلح آمیز ترین کشور در جهان را کسب کرده است. با نرخ جرم و جنایت بسیار پایین نسبت به کشورهای دیگر، شما می توانید روی تحصیلات خود تمرکز کنید و از تمام امکاناتی که نیوزیلند به شما ارائه کرده است لذت ببرید.

جایی که غریبه ها دوستان شما هستند.

نیوزیلند یک کشور متنوع با بسیاری از فرهنگ ها می باشد. نیوزیلندی ها افراد بسیار راحتی هستند و نظرات و شیوه های زندگی متفاوت را به راحتی می پذیرند.

در نیوزیلند از شما مراقبت خواهد شد. در اینجا ما  قوانین مدون عملکرد برای مراقبت های معنوی  داریم که به اطمینان از ایمنی و رفاه دانشجویان بین المللی کمک می کند.

ترکیب کاملی از ماجراجویی در فضای باز و شهری است.

نیوزیلند خانه شهرستانهای پر جنب و جوش مدرن با شب زنده داری ها، رستوران ها و مغازه ها است. البته، نیوزیلند دارای زیباترین مناظر طبیعی در جهان است. همیشه چیزهای زیادی برای کشف کردن در این کشور وجود دارد.

تعادل جدیدی از مطالعه و بازی.

دانشجویان نیوزیلند از تعادل زندگی دانشجویی سالم لذت می برند. برخی می گویند که نیوزیلند بهترین کشور جهان است. شما می توانید در یک محیط شهری با دسترسی آسان به چشم انداز خیره کننده و فضاهای باز نیوزیلند زندگی کنید.

زندگی سالم تر

با فضاهای آزاد بسیار زیبا که در نزدیکی شما قرار دارد، لذت بردن از یک شیوه زندگی سالم بسیار ساده می باشد. هیچ کجای نیوزیلند فاصله ای بیشتر از 120 کیلومتر با دریا ندارد. هر شهر و شهرستان دارای ذخایر بیشه زارهای بومی با مسیرهایی برای پیاده روی، یا دوچرخه سواری، کلوپ های ورزشی و استخر های شنا می باشد. هوای نیوزیلند پاک است و همیشه فضا برای حرکت وجود دارد.

پر ماجراست.

نیوزیلند خانه هنرمندان مشهور جهان، نوازندگان، فیلمسازان، طراحان و برخی از خیره کننده ترین مناظر جهان می باشد.

بررسی کردن آب و هوا.

نیوزیلند دارای آب و هوای معتدل می باشد. این بدان معنی است که این کشور دارای چهار فصل مجزا، با تابستان های گرم و خشک و زمستان های نسبتا معتدل و مرطوب می باشد.

ارسال شده توسط: مدیر سایت

بازدید

1437 مشاهده

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.