ویژگی های تحصیل در نیوزیلند

فرصت های آموزشی در نیوزیلند

موسسات آموزشی نیوزیلند به خوبی در سراسر جهان در نظر گرفته شده اند. محدوده بزرگ از فرصت های موجود برای دانشجویان بین المللی در اینجا وجود دارد: کیفیت آموزش مدرسه متوسطه، یک شبکه تثبیت شده از مدارس انگلیسی زبان، و ارائه دهندگان آموزش عالی در سطح بین المللی شناخته شده و معتبر هستند.

مدارک تحصیلی

نیوزیلند تمام سطوح آموزشی از گواهی نامه ها تا مدارک دکترا را ارائه می دهد. یاد بگیرید در مورد:
مدارک تحصیلی دوره متوسطه
مدارک آموزش عالی و صنعتی
مدارک زبان انگلیسی.

موسسات آموزشی

فرصت های بسیاری برای یادگیری در موسسات آموزشی با کیفیت در هر منطقه از نیوزیلند وجود دارد. دسته بندی زیر برای کمک به شما بر طبق انتخاب منطقه، انتخاب موسسه، و انتخاب دوره انجام شده است:
برای ارائه دهندگان آموزش در وبسایت سازمان قانون گذار مدارک نیوزیلند جست و جو کنید.
به لیست تمام دانشگاه های ما ( وبسایت خارجی) نگاه کنید، تا به شما کمک کند که بتوانید آنچه را که آنها برای ارائه دارند مقایسه کنید. هر دانشگاه دارای یک بخش دانشجویان بین المللی می باشد.
وبسایت نیوزیلندی انگلیسی را مشاهده کنید. آنها کانونی از ارائه دهندگان زبان انگلیسی می باشند.
نگاهی به صفحات وزارت آموزش برای دانشجویان خارجی بیندازید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در نیوزیلند وبسایت آموزشی دانشجویان نیوزیلند newzealandeducated.com را نگاه کنید. آموزش و پرورش نیوزیلند یک سازمان غیر انتفاعی است که از صنعت آموزش صادرات نیوزیلند پشتیبانی می کند، و خدمات آموزشی نیوزیلند را ترویج می دهد.

هزینه دانشجویان خارجی

اکثر دانشجویان بین المللی باید هزینه دانشجوی خارجی در موسسات آموزشی نیوزیلند را پرداخت کنند. با این حال، برخی از دانشجویان بین المللی از پرداخت هزینه دانشجوی خارجی معاف هستند، چرا که آنها به عنوان یک دانشجوی داخلی برای اهداف پرداخت هزینه طبقه بندی می شوند. وزارت آموزش یک لیست کامل از کسانی که به عنوان دانشجوی داخلی در نظر گرفته می شوند برای اهداف پرداخت هزینه وثبت نام دارد.

مراقبت معنوی از دانشجویان بین المللی

وزارت آموزش یک قوانین مدون عملکرد را که چارچوبی برای مراقبت از دانشجویان بین المللی فراهم می کند، به اجرا در می آورد. این مراقبت معنوی، محل اقامت و ارائه اطلاعات را پوشش می دهد.

مدارک حرفه ای و دانشگاهی

10 سطح تحصیلی در مدارس و دانشگاه های نیوزیلند وجود دارد. پایین ترین سطح گواهی است و بالاترین سطح مدرک دکترا است. هر سطح پیچیده تر از سطح پایین تر از خود می باشد. نام مدارک و سطح آنها در زیر ذکر شده است:
گواهی ها سطوح 1 تا 4 هستند
دیپلم ها سطوح 5 و 6 هستند
مدرک کارشناسی، دیپلم کارشناسی ارشد و گواهی نامه ها در سطح 7 هستند
دیپلم های کارشناسی ارشد و گواهی نامه ها و مدارک کارشناسی با آنور در سطح 8 هستند
مدارک کارشناسی ارشد در سطح 9 هستند
مدارک دکترا سطح 10 هستند.
همه ارائه دهندگان آموزش و پرورش اصلی ما مدارک را با این نام ها ارائه می دهند. این به این معنی است که شما به راحتی می توانید سطح مدرک خود را درک کنید و مدارک بین ارائه دهندگان آموزش را مقایسه کنید.

همه ارائه دهندگان آموزش و پرورش اصلی در سازمان قانون گذار مدارک نیوزیلند (NZQA) ثبت شده اند، بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که شما در حال تحصیل برای یک مدرک معتبر هستید که مورد بررسی قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که دارای کیفیت بالا می باشد. برخی از موسسات آموزشی خصوصی از مدارک NZQA استفاده نمی کنند. شما باید چک کنید و مطمئن شوید که دوره های آنها برای شما مناسب می باشد.
در دانشکده های پلی تکنیک و موسسات تکنولوژی شما می توانید برای گواهی، دیپلم یا مدرک تحصیل کنید. این موسسات برنامه های تحصیلی عملی تر و حرفه ای تری را ارائه می دهند. در کالج های آموزش و پرورش شما می توانید برای کسب مدرک در رشته آموزش و تدریس تحصیل کنید.

مدرک کارشناسی دانشگاه معمولا سه تا چهار سال طول می کشد. ساختاری ترین مدرک ها به شما فرصت ترکیب موضوع ماژور با موضوعات حمایت کننده که به عنوان موضوعات ماینور شناخته می شوند را می دهند.

پس از اخذ مدرک کارشناسی، شما می توانید برای مدارک تحصیلات تکمیلی از جمله مدرک کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید. اگر دارای مدرک کارشناسی از کشور خود باشید و انگلیسی شما خوب باشد، شما ممکن است قادر به ثبت نام در یک برنامه تحصیلات تکمیلی در نیوزیلند باشید.

مدارک زبان انگلیسی

مدارس انگلیسی زبان به طور کلی دو نوع دوره ارائه می دهند: دوره هایی که به شما مدرک خاصی نمی دهند، و برنامه های تحصیلی که دارای مدرک هستند.

انگلیسی عمومی

 

بیشتر مدارس زبان انگلیسی کلاس های عمومی انگلیسی ارائه می دهند. این کلاس ها به شما مدرک خاصی را ارائه نمی دهند، اما در پایان این کلاس ها شما باید قادر به برقرار کردن ارتباط بهتر به زبان انگلیسی باشید، و یا آماده ادامه تحصیل بیشتر باشید.

برنامه های تحصیلی با مدارک خاص

بسیاری از مدارس زبان انگلیسی در نیوزیلند برنامه تحصیلی ارائه می دهند که به دانشجویان یک مدرک معتبر بین المللی ارائه دهد. اگر می خواهید در یک موسسه آموزش عالی تحصیل کنید، به عنوان مثال، شما باید احتمالا الزامات خاص زبان انگلیسی را برآورده سازید، بنابراین بسیار مهم است که استاندارد زبان انگلیسی که برای برنامه تحصیلی خود نیاز دارید را پیدا کنید. مدارس انگلیسی زبان نیوزیلند دو گواهینامه های اصلی زبان انگلیسی ارائه می دهند:

سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی (IELTS).

 

این سیستم در اکثر موسسات آموزش عالی در انگلستان، استرالیا، نیوزیلند و کانادا استفاده می شود. این سیستم همچنین به طور فزاینده ای در ایالات متحده نیز استفاده می شود. این سیستم توانایی شما در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن در زبان انگلیسی را مورد ارزیابی قرار می دهد.

تست پرینستون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL).

این گواهی در بسیاری از موسسات عالی در آمریکای شمالی استفاده می شود. این گواهی توانایی شما در خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی را تست می کند، و توانایی شما در صحبت کردن به زبان انگلیسی را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهد.

سیستم آموزشی ما

یک راه جدید برای آموزش و یادگیری.
به عنوان یک دانش آموز در نیوزیلند شما از توجه شخصی و متمرکز معلمان و دسترسی به آخرین فن آوری لذت می برید. شما مهارت های کار با دیگران را توسعه می دهید، و به همان اندازه قادر به کار کردن به طور مستقل خواهید بود. شما تنوع بسیاری را از طریق آموزشی که به شما داده می شود پیدا می کنید، که درس ها را برای شما جذاب می کند.
آموزش و پرورش نیوزیلند تعادل دقیق از یادگیری نظری و عملی دارد. فارغ التحصیلان ما توانایی استفاده از دانش و مهارت های خود در دنیای واقعی و به دست آوردن جایزه ها را دارند.
نظام آموزشی متناسب در اطراف شما.
در نیوزیلند، شما مکان آموزشی خود را در یک مسیر آموزشی به دقت طراحی شده برای تولید فارغ التحصیلان با مهارتهای لازم برای رقابت و موفقیت در هر نقطه از جهان، مشخص می کنید.
آموزش و پرورش در اوایل دوران کودکی از سن سه سالگی در دسترس است. شما آموزش رسمی را در سن 5 سالگی یعنی زمانی که وارد مدرسه ابتدایی می شوید، آغاز می کنید.
از اینجا، سیستم آموزش و پرورش نیوزیلند از طریق سطوح 13 سال پیشرفت می کند. سال 1 تا 8 (سنین 5 تا 12) در مدرسه ابتدایی سپری می شود، هر چند برخی از کودکان سال های 7 و 8 را در مدارس ابتدایی به سر می برند.
مدرسه متوسطه (همچنین به عنوان دبیرستان یا کالج شناخته می شود) جایی است که شما سال های 9 تا 13 (سنین 13 تا 18) را در آنجا می گذرانید. پس از دوره دبیرستان، دانش آموزان گزینه رفتن به دانشگاه ها، موسسات فن آوری و دانشکده های صنعتی، موسسات آموزشی خصوصی و یا wananga (موسسات مائوری) را دارند.
مدارس ابتدایی یک بنیان قوی در سواد آموزی و توان محاسباتی می سازند و یک برنامه آموزشی گسترده و متعادل معرفی می کنند. مدارس متوسطه بر روی آموزش مبتنی بر موضوع تمرکز می کنند و همان طور که شما در یادگیری خود پیشرفت می کنید، فرصت ها را برای شما به تخصص تبدیل می کنند. هم در مدارس ابتدایی و هم در مدارس متوسطه آموزش متمرکز بر کودک و تفکر مستقل تشویق می شوند.

گزینه های مسیر انعطاف پذیر.

نیوزیلند به دانش آموزان و خانواده های آنان انعطاف پذیری لازم برای طراحی یک تجربه مطالعه بین المللی که متناسب با نیازهای آنان باشد را ارائه می دهد. این انعطاف پذیری به انتخاب نوع مدرسه و محل، و همچنین نوع مدرک تحصیلی گسترده شده است.
دانش آموزان و والدین آنها نیز می توانند از بین مدارس فقط دخترانه، فقط پسرانه، یا ترکیب دخترانه و پسرانه گزینه مورد نظرخود را انتخاب کنند. گزینه های اسکان شامل homestay های نیوزیلند یا مدارس با امکانات شبانه روزی می باشد.
بیشتر کودکان (86 درصد) در نیوزیلند به مدارس دولتی، که غیر مذهبی هستند می روند. دانش آموزان همچنین می توانند در مدارس مستقل (خصوصی) و یا مدارس دولتی یکپارچه، که برخی از آنها وابستگی مذهبی دارند شرکت کنند.

طیف وسیعی از مدارک.

گواهینامه ملی از دستاورد آموزشی (NCEA) مدرک ملی اصلی نیوزیلند در سطح مدارس متوسطه است. بعضی از مدارس نیز گزینه هایی مانند سطوح IGCSE / A (اغلب امتحانات بین المللی کمبریج نامیده می شود) و مدرک دیپلم بین المللی (IB) دارند. این همه در مورد ارائه سطوح جدیدی از انتخاب برای دانش آموزان ما است.

NCEA.

نتایج NCEA توسط بسیاری از کشورها و مناطق شناخته شده است:
استرالیا NCEA سطح 3 را به عنوان معادل گسترده گواهینامه های آموزشی ثانویه ارشد خود به رسمیت می شناسد و آن را برای درخواست های ورود به دانشگاه های خود می پذیرد.
همانطور که ایالات متحده هیچ سازمان مرکزی برای پذیرش آموزش عالی ندارد، درخواست های ورود به دانشگاه در موسسات مخصوص داده می شوند و اغلب شامل امتحانات ورودی هستند. NCEA سطح 3 (با تایید شایستگی) معمولا برای در نظر گرفتن کافی است.
NCEA در هند، تایلند، آلمان و در اتحادیه اروپا نیز از طریق تعدادی از موافقتنامه های بین المللی به رسمیت شناخته شده است.
بریتانیا NCEA سطح 3 را به عنوان معادل گسترده گواهی آموزش عمومی (GCE) سطح A به رسمیت می شناسد. این توسط سرویس خدمات پذیرش کالج ها و دانشگاه ها برای ارزیابی داوطلبین برای آموزش عالی استفاده می شود.
موضوعات NCEA هم توسط سنجش داخلی و هم توسط سنجش خارجی مورد بررسی قرار می گیرند. هنگامی که واحد های کافی جمع آوری شدند، به دانشجویان مدرک NCEA اعطا می شود. دانشجویان با کارایی بالا می توانند مدارک NCEA خود را با تایید شایستگی و امتیاز برتری دریافت کنند.
دانشجویان در حالی که مشغول مطالعه برای کسب مدرک NCEA هستند، همچنین می توانند یک مدرک ورود به دانشگاه، حداقل مدرک مورد نیاز برای تقاضا دادن برای تحصیل در دانشگاه نیوزیلند را نیز به دست آورند.

امتحانات بین المللی کمبریج.

حدود 60 مدرسه متوسطه نیوزیلندی امتحانات بین المللی کمبریج را ارائه می دهند.
دانش آموزان می توانند مدارک تحصیلی در سه سطح را به دست آورند: در سال 11 گواهی عمومی بین المللی آموزش و پرورش متوسطه (IGCSE)، در سال 12 گواهی تابع پیشرفته بین المللی (AS)، در سال 13 سطح پیشرفته بین المللی (سطح A).
آزمون های کمبریج از طیف وسیعی از روش های ارزیابی با تاکید بر آزمون های خارجی استفاده می کنند. کار پایان ترم و ارزیابی داخلی نیز بخشی از بسیاری از موضوعات می باشند.

دیپلم بین المللی (IB).

21 مدرسه جهانی در نیوزیلند یک یا بیش از سه برنامه IB ارائه می دهند. IB که در ژنو توسعه یافته، برای فراهم کردن یک مدرک پذیرفته شده بین المللی برای ورود به بخش آموزش عالی طراحی شده است.
IB یک مدرک تحصیلی دو ساله است که بین سال های 12 و 13 تقسیم شده است. دانش آموزان ارزیابی را در شش موضوع که شامل حداقل دو زبان، و همچنین به عنوان یک نظریه یکنواخت برای دانش می باشد، تکمیل می کنند.
موضوعات هم با استفاده از ارزیابی های داخلی و هم با استفاده از ارزیابی های خارجی مورد سنجش قرار می گیرند. دوره های آموزشی با مجموعه ای از آزمون های ارزیابی شده، که معمولا شامل دو یا سه آزمون کتبی است، تمام می شوند.

آموزش عالی

آموزش عالی با مزیت برتر جهانی.

در نیوزیلند آموزش عالی بر روی فرد متمرکز است، چالش ایده های سنتی مورد استقبال قرار می گیرد، و آب و هوای سالم و بحث آزاد به شما کمک می کند تا اکتشافات خود را انجام دهید.
نظام آموزش عالی ما در لبه پیشروی گرایشات جاری قرار دارد، و با آنچه در جهان اتفاق می افتد خود را به روز می کند. در واقع، دانشگاهیان و معلمان از بسیاری از کشورهای مختلف برای بهره از تفکر جدید نیوزیلند را برای تحصیل و کار انتخاب می کنند. به همین دلیل تعداد زیادی از دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل به نیوزیلند می آیند.

به رسمیت شناختن بین المللی.

مدارک تحصیلی نیوزلند به شدت بین المللی در نظر گرفته شده اند، و برنامه های ما با این ذهنیت طراحی شده اند. بهترین عملکرد جهانی کمترین استاندارد ماست.
همه دانشگاه های نیوزیلند در رتبه بندی دانشگاهی 500 دانشگاه برتر QS در دنیا 2013/14 نقش اصلی را داشتند. ما در 50 دانشگاه برتر دنیا در 18 موضوع از جمله حسابداری و امور مالی، فنی و مهندسی – عمران و سازه، آموزش و پرورش، حقوق و روانشناسی رتبه بندی شدیم.
دو سوم از دانشگاه های نیوزیلند در 500 دانشگاه برتر شانگهای Jiao Tong برجسته هستند. موسسه معتبر Legatum در لندن به نیوزیلند رتبه اول برای تحصیل در دنیا را داده است.
سیستم آموزش عالی ما در یک نگاه:
نیوزیلند یک انتخاب بسیار عالی برای هر کسی که مایل به اخذ مدرک تحصیلی آموزش عالی شناخته شده بین المللی باشد، است. شما می توانید در همه دوره ها از دوره های تجاری کوتاه مدت تا پژوهش های تخصصی بر اساس مطالعه دکترا تحصیل کنید.

دانشگاه ها.

دانشگاه های نیوزیلند به حفظ لینک های شناخته شده بین المللی و برآورده کردن استانداردهای بین المللی تحقیقاتی متعهد هستند.
آنها طرحهای پژوهشی در حال انجام را به منظور افزایش پایگاه های دانش خود به عهده می گیرند. هشت دانشگاه دولتی وجود دارد، که همه آنها به خاطر عملکرد برجسته علمی و تحقیقاتی خود در سطح بین المللی معتبر هستند.
تمام دانشگاه های نیوزیلند طیف گسترده ای از موضوعات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در تجارت، علوم و علوم انسانی ارائه می دهند. هر دانشگاه دارای موضوعات تخصصی خود از قبیل قبیل پزشکی، مهندسی، حقوق، دامپزشکی، کشاورزی و مطالعات زیست محیطی می باشد.
تعدادی از دانشگاه ها دارای بیش از یک پردیس می باشند، که اغلب در شهر های مختلف واقع شده اند، و برخی از آنها دارای برنامه های خارج از کشور می باشند. دانشگاه های ما همچنین از نزدیک با جامعه کسب و کار در نیوزیلند و خارج از کشور، کار می کنند. این همکاری به منظور گنجاندن دانشجویان در پژوهش پیشرو و توسعه می باشد.

نکات برجسته تحصیل در یک دانشگاه در نیوزیلند:

هر یک از دانشگاه ها یک نهاد دولتی است و بخشی از بودجه توسط دولت پرداخت می شود.
همه دانشگاه ها مدارک عمومی با طیف وسیعی از انتخاب موضوع ارائه می دهند و هر کدام دارای نقاط قوتی در مدارک حرفه ای تخصصی می باشند.
همه دانشگاه ها مسیر انعطاف پذیر بین یکدیگر در مدارک عمومی خود دارند.

موسسه های فناوری و دانشکده های پلی تکنیک (ITPs):
نیوزیلند دارای 18 موسسه فناوری و پلی تکنیک در سراسر کشور است که به 157 هزار دانشجو خدمت می کنند.
این موسسات بر روی انتقال مدارک کاربردی و با کیفیت بالا از گواهی تا پایان سطح کارشناسی ارشد، با صنعت و کارفرمایانی که سهم قوی در طراحی مدارک برای اطمینان از اشتغال فارغ التحصیلان دارند، تمرکز می کنند.
دوره ها به شدت بر مهارت ها و تجربه های عملی با اندازه کلاس های نسبتا کوچک و استفاده از امکانات و تجهیزات با کیفیت بالا مانند آشپزخانه ها، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، و کلینیک های بهداشتی که زمینه های صنعت را انعکاس می دهند، تاکید دارند.

ویژگی های آموزشی ITP عبارتند از:

کلاس های کوچک.
تاکید قوی بر آموزش عملی و کاربردی و آموزش و پرورش، آمادگی کار و اشتغال فارغ التحصیلان.

ارسال شده توسط: مدیر سایت

بازدید

2241 مشاهده

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.